28+3 olduk annişler. Bebek alisverişleriniz ne durumda? Biz büyük eşyaları (beşik, dolap, bebek arabası) aldık ( kıyafet almaya başlamadım daha ) herseye zam geliyor daha da fazla zamlanmadan alalım dedik ama bazen şeytan vesvese veriyor cok mu erken başladık acaba diyorum. Az önce bi postta gördüm 28 haftalıkken bebğin kalbi durmuş rabbim kimseye yaşatmasın çok zor. Düşünmeden edemiyorum 😔 sizde durumlar nasıl hangi eşyalari tamamladınız? Bebek odası yapacak mısınız?