Zu_leyha nunuu01 37haftalikken gidicem bebek dönmemişse 38.haftaya sezaryan vercekmiş benim arada sancilarim oluyo belki gittiğim gün bile yatişim olabilir o doktora göre durumunuza gore değişir ya
MomHero2 nunuu01 bugün 36 haftalık olduk 12/13 ekim diyor ben de 15 ekim istiyorum o zaman tam 38+6 oluyor
nunuu01 ZeynepUstaaa bana nerdeyse 39+3 e gün veriyor bende su an 36+0 ım. 38 de sezeryan olmak istyorum bende:()
Azizinannesi2 nunuu01 Ne kadar anne karnında dursa o kârdır bebek için bence gayet ideal haftada ben bile doktor onaylarsa 39da istiyorum
mervemir83 nunuu01 36+0 ım şu an. 39′u bekletiyorlar artık ama benim 3.sezaryen olacağından 38+5′e gün verdi.
Pambix nunuu01 Ben 35 haftadayim ..32 de gittiğimde doktoruma sordum tahmini ne zaman olir diye sezeryan olcaz çünkü..bana 18-19 Ekim gibi alırız demişti .
senaunlu22 nunuu01 yarın 37+0 oluyorum Pazartesi kontrolüm var ben alttan muayeneye karşıyım korktuğum için sezeryan istiyorum ama o nasıl olur bilmiyorum kafam karışık korkuyorum her türlü
Zezeeeyyldrm nunuu01 benim gebelik şekerim çıkmasaydı ilk hamilelik 39 da makat gelişen dolayı alacaktı gebelik şekeri çıkınca 37+5 te aldı
Leylamuaz Zezeeeyyldrm bebek te solunum sıkıntısı yaşadınız mı benim de şeker var insülin kullanıyorum ciğeri gelismes şeker hastalarında diye beni çok korktuyolar psikoloj im bozuldu resmen ikinci gebelim
Rumrumrum nunuu01 ben 37. Haftama giriyorum yarın. 38+2 için gün verdi 36. Haftamda söylemişti net gününü