Raziyetes benim 4 haftalikken kesem gözüktü karından ultrasonla gördü doktor,beta değerim 2771′di. Değerleriniz 1500′ün üzerine çıkınca kesinleşmiş oluyo beta takibi yapmiyolar yani görüştüğüm doktorlar öyle söyledi ama sizinde korkulcak bisey yok bence birazda vucut ve rahim yapısıyla alakalı duruma göre degisebiliyo herkesin hamilelik süreci oyuzden rahat olmaya çalışın dua edin bi sorun yoktur insallah.