Raziyetes Merhabalar ilk gebeliğim benim doktora gittim ama kese oluşmamış , rahim duvarı kalınlaşmış ama dedi bu normal mi 😏
Rmystha Raziyetes bAnada aynı şeyi dedi beta 2934 çıkıyor kese yok rahim duvarı çok kalın diyor. Burdaki arkadaşlara sordum bazılarının 3000lerde bile gözükmemiş hemen
Seymaben Raziyetes beta değerim 2771 di keseyi gördümde ama karından görünmemişti vajinal muayene ile nokta kadar bişiy görmüştük hemen görünmeye biliyor 🙏
Raziyetes Selisce sat ne bilmiyorum ben betamda 934tü dün pazartesi tekrar kan testi vermeyi düşünüyorum
Nurcnnnnbb Merhaba kuzenim de aynı geçen hafta doktora gitmiş hamile kanda çıkıyor fakat ne kese ne de bebek görünüyor normal demiş daha çok yeni on gün sonra kesesi görünür demişti doktoru bu hafta gidecek tekrar
Elbet-birgun-kavusacagiz Raziyetes ooo cok erken deger bes binlerdeyken karindan rahat gorunur biraz dqha bekleyin
Flyderndkk Raziyetes betanız gözükmesi için henüz yeterli değil. Bir kaç gün daha geçtikten sonra giderseniz inşallah görürsünüz
Raziyetes Elbet-birgun-kavusacagiz çok teşekkür ederim 🤲🏻🤲🏻 bu betaylada hamileyimdir demi yani testtede kanda da pozitifim çünkü ☺️😊
Elbet-birgun-kavusacagiz Raziyetes evet betaya gore hamilesiniz ama dedigim gibi kese gormek icin erken ☺ iki gunde yuzde 60 olmasi lazim beta degerinde ona gore hesaplayip o sekil gidebilirsiniz doktora🌸
Raziyetes Elbet-birgun-kavusacagiz bilmiyorum artık doktor pazartesi tekrar istedi yine buraya yazarım olmadı çünkü 0 bilgim var ne derlerse korkuyorum 🥲🥲
blueberyy00 Raziyetes beta iki güne iki katı artar ortalama ilk beta değerinize göre hesaplayabilir siniz değer 3000-4000 üzerine çıkınca görünüyor kese normalde 5. Haftadan sonra yani 5+3 de değerim 4000 lerdeyken görmüştük biz ilk siz adet tarihinuze göre kaç haftaliksiniz
blueberyy00 Raziyetes sanirim dün 934 çıkmış betaniz tahminen carsamba Perşembe gorunur keseniz öncesine vajinal bakarsa görülebilir ama karından görünmez ise telaş etmeyin bence