Meryu Cereniiimmmm hizmet hastanesi çok iyi. Ben medicalparka gidiyorum ama doktorum orda olmasa tercih edeceğim bi hastane değil. Fatma umutoğlu çok iyi bi dr
Tugce412015 2022Busra cnm erdem hastanesinde hangi doktora gidiyorsun evime yakın ilk oğlumuda orda doğum yaptım çok memnun kaldım hastaneden hemilireler felan çok ilgiliydi ama bu sefer gittiğimde doktorum gitmiştide hangi doktora gideceğimde kararsızım
2022Busra Mehriban hanıma gidiyorum, tedavi amaçlı başladım, çok şükür hamile kaldım ve ona gitmeye devam ediyorum.