Bizimde Kasım ortası olucak Allahın izniyle sezaryen gibi duruyor dedi doktorum tombiş bir bebek dedi. Sağlıkla hayırlısıyla zamanında kavuşalım yavrularımıza inşallah 🤲🧿🥰 31+2 haftadayız biz sizler de durumlar ne hazırlıklar eksikler ağrılar sızılar nasıl