Mom3834 Elifikiz 27. Haftadayım hayalet sekilde göbek üstünde de altında da var ama cok silik :) sanırım 17-18. Haftalarda çıktı.
Busra2013 Elifikiz ben 16 haftsligim karnim yok bebegi hissetmiom o cizgi ne ise yario bilmiom cok hafif gozukuo
Masal53 Elifikiz ben hiç fark etmemiştim burda bi yorum görmüştüm ondan sonra baktım bende de varmış 😄😄😄ama kaçıncı haftaydım unuttum şimdi doğum yaptım silikte olsa var yine