Elifikiz Kızlar göbek çizginiz oluştu mu? Oluştuysa kaçıncı haftalarda fark ettınız? Ben 12. Haftamdayım biraz çıkmış uzamış ama sanki bi kaç gündür daha az belirgin olmaya başladı biraz korktum bişi mi var acaba diye danışmak istedim size.
elmaliturtamm Elifikiz bebişin erkek mi :) erkekte oluşuyormuş diyorlar ,'☺️ valla bende de çıktı inşallah doğumdan sonra geçer ya
mom8327 Elifikiz benim de 12 de çıktı bişey olmamıştır ya şimdi belki bi kese yapsam benimki de azalır🤣🤣🤣
Mrs-Turkk Benimde 13 /14 haftalarda çıkmıştı belli belirsizdii şimdi genitalimin üst kısmına kadar uzanıyor ve göbek deliğimim etrafıda kapkara🙈
Elifikiz Mrs-Turkk aaa göbek deliğimin etrafını farketmemıstim biraz benimde kararmıs ☺️ İnşallahh ya boyle şeyleri takıyorum kafama işte arada 🙁
Mrs-Turkk Elifikiz koyu tenlilerde daha cok cıkıyor diyorlar, erkekte cıkıyor diyorlar. Cok koyu tenli değilim kumralım ve kızçem olucak ama çizgim varr😅
Elifikiz Bsra_bhsi sanırım değişiyo benim çıkmaya başlayınca sımdı biraz daha az belli olunca korktum açıkcası 🙁
Bsra_bhsi Elifikiz Korkmayin ALLAHİN izniyle hamilelik öyle bişey ki değişkenlik verici bişey endişe etmeyin minik sercenize odaklanın yeter 🙏❤️
Hsrt1 24+4 deyim. Cok belirgin cizgi olustu. Ama gecer ya kalici oldugunu dusunmuyorum ki cevremdekilerde oyle diyor