Zzehra55 yaa ufaktan almak istiyorum şuan 20 haftalıgım ama cabuk büyüyor herkes hediye getirir vs diyor ne alacagımı şaşırdım zıbın çok alıcam mesela 10 tane yeter mi acaba kış bebeği malum Sivas ta cok soğuk Baska ne olur neye gerek olur ne alıcam ne mantıklı ayyy 😶