Bu arada ben yeni doğum yapan arkadaşlarımdan aldığım tüyolarla alışveriş yaptım. Mesela yenidoğan bedenler az aldım çünkü bebişler 15 gün zorla giydi dar geldi hep kıyafetler. 3 aylık kıyafetler daha çok aldım. Biraz bol olur ama büyüdükçe de giyebilir 🙈 bu 5 li setler falan var. Onlardan bir sürü almadım çünkü gereksiz geldi takımdaki parçalar. Onun yerine daha çok zıbın, patikli alt vs. aldım.
Müslin örtüleri bana mağazalarda kalitesiz geldi. Kumaşçıdan metrelik Müslin aldım. Onlardan omuz mendili, ağız mendili, battaniye, puset örtüsü dikti annem.
Babynest setleri çok şatafatlı görünüyor ve almak istiyorsun. Ama sadece yatağını alsan yetiyor ve diğer parçalar genelde kullanılmıyor.
Bunlar benim son 3 ay içinde doğum yapan 3 arkadaşımdan aldığım bilgi ile aldığım şeyler.