Kızlar son 2-3 postum kiloyla ilgili,gerçekten kafama takıyorum canımı sıkıyorum.1.65 boy 84 kiloyum basenim ve bacaklarım var hafif göbeğim var. 4-5 gündür kendi çapımda diyet yapıyorum ama pes etmek üzereyim gün içinde 2-3 bardak yeşil çay detoks yapıyorum ekmeği tatlıyı kestim ödem atıyorum ama inanın ki mutlu değilim kilo vermem lazım ama canım sıkılıyor bilmiyorum ya duygusalim beni gaza getirecek şeyler söyler misiniz lütfen pes etmek istemiyorum 😔