Dryackgz cinderella canım seninle aynı haftayız bende bugün 32 oldum aynı senin gibi düşüyorum 38 de gelsin istiyorum😊
SemaImikGnes Kesinlikle ve herkese söylediğim şey su kesinlikle hamileliğin sonunu yaza getirmeyin çok zor
Ygmrkmsl SeyidovaArzu bizde 30 haftalık olucaz bu gece doktor sezaryen olursa 25 Eylül normal Doğum olursa 4 ekim dedi 😂