Buketali SeyidovaArzu aynı duyguları yaşıyoruz ama henüz doğum tarihim belli değil sağlıkla kucağımıza alırız inşallah
cinderella SeyidovaArzu bende 32 HAftalık oldum çok merak ediyorum inşallah çok geç kalmazlar bebişlermiz 37 veya 38 de gelsin isitorum ne yalan söyleyim buradakiler 41-42 dedikçe korku basıyo beni
buse_yildiz24 SeyidovaArzu 31+2 💕 Valla gün geçtikce doğum korkusudur , bebeğimin heyecanıdır çok karmaşık duygular içindeyim 🙄
SeyidovaArzu cinderella Aynen yaa 😂 bende 38 haftalik bekliyorum oyle istiyorumm. Artik sabr edemiyorum bebegime kavusmak istiyorum 🤗🌼
Dryackgz cinderella canım seninle aynı haftayız bende bugün 32 oldum aynı senin gibi düşüyorum 38 de gelsin istiyorum😊
SeyidovaArzu buse_yildiz24 bende 31+ 3 um . Aynen dogum korkusu var ama bebegime kavusmak icin sabirsizLaniyorum.
Bebegmm SeyidovaArzu bizde bugun 31 haftalik olduk ❣son dogum tarihi 23 eylul gorunuyor sizlerin ne zaman 😊
Bebegmm buse_yildiz24 ne guzel hayırlısıyla gelsinler insallah baya heyecanlıyız 😍 dogum korkusu bizde de var 🙄
Damla6606 SeyidovaArzu bende 34 haftalık oldum çarşamba günü randevu var bakalım 37 de 38 de dogsun diye ümit ediyorum ama allahın takdiri tabiki 😊
cinderella SemaImikGnes 21 eylül tam 40. Hafta oluyo sizede 40 a kalmaz biraz daha erken doğar gibi geliyo mu hiç