TubaEla Kızlar ayın 27sine gün verdi doktorum 1ekim istiyordum olmadı bekleyemem dedi 1haftadır falan tansiyonum yüksek çıkıyor nasip 27siymiş minik oğlum 2gün sonra geliyor inşallah sizde durumlar nasıl? Şuanda 37+5im ❤️
Yaya TubaEla aa valla bende 1ekim sezeryan olucakdim tansiyonla alakali doktor 27si yapicak sezeryani.size ciyar geliwtirici igne yapicaklarmi?
Tubatastan24 Slm adaşım umarım sag salim kucagına alırsın bebegini seni tanımıyorum ama senin ve yavrun için dua edicem. Ben bugun 14 haftalık oldum benim dogumuma. Daha çok var umarım kimsenin kucagı boş kalmaz🙏👣
TubaEla Tubatastan24 selam canım ☺️ Güzel duaların için çok teşekkür ederim bende herkes için edicem hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza evlatlarımızı 😌❤️
TubaEla ZeynepUstaaa ahh biz ekimi göremedik maalesef çok istedim ama nasip olmadı 😄 sağlıkla gelsinler ❤️
TubaEla Yaya yaa aynıyız ozaman 😄 ekimi göremedik ya nasip değilmiş yok iğne yapmayacak 38e giriyorum hafta sonu zaten sizin kaç haftalık?
Yaya TubaEla men 38+1hamileyim doktor 39da alalim dedi tansiyonum 140 80 inmiyo.o yuzden one cekdi.sizin tansiyonunuz kac cikiyo?sebebini arawtirdinizmi?
TubaEla Yaya banada cuma demişti tansiyon olunca iptal etti benim akşamları artıyor hiç düşmüyor 14bucuk 9bucuk falan oluyor akşam sordum ama bişey demesi son zamanlar olabiliyormuş bende şekerde var hiç riske atmayalım dedi ilaç verdi ama yine aynı 🤷🏼♀️
Merve12345 TubaEla benim de pazartesi sezeryan var canım sende sağlıkla kucağına al inşallah bende 1 ekim istedim ama pzt 38/3 oluyorum doktor beklemedi benim de sabrım kalmadı işin doğrusu 🤷🏻♀️😊
TubaEla Merve12345 inşallah canım ☺️ Sizin neden beklemedi benim şeker tansiyon sıkıntım çok 😄 bişeyim olmasa 40ı beklerdim herlde 😄
Yaya TubaEla valla bendede oyle hic bir ilac indirmiyo.doktor banada gebelikle alakali dedi.sizin bawiniz falan agriyomu?tansiyonunuz kalkinca
gebeskaplumbaga TubaEla yaaa bizimde doktor pazartesiye kadar gelmezse başlatalım dedi 2 cm açıklığım var inşallah sağlıkla kavuşuruz yavrularımıza😍ama hafta sonu gelir dedi gelmezse en geç pazartesi 40 +2 olduk
TubaEla gebeskaplumbaga ay inşallah sağlıkla kolayca gelir açılmanız olurda ben çok isterdim normal doğum yapmak ama nasip olmadı 😌 Rabbim hayırlı kolay doğumlar versin ❤️
TubaEla Yaya ben akşamları etkileniyorum baya baş ağrısı değilde göğsümden üstümde kafamda falan basınç var gibi oluyor nabzım yavaşlıyor kaç gündür zor uyuyorum 2yastığa falan yatıyorum artık 😒 tansiyon çok zorluyor
Merve12345 TubaEla ya biraz kilo alması durmuş sanırım zayıf minyon bir kızçem olacak inşallah 2850 filan sanırım aman sağlıklı olsun inşallah da büyüyorlar çok çabuk canım