Minnakkurabiyeveannesi27 Kızlar öncelikle geçen gün bayağı endişelenmistim bir an da kusmalarim geçti pıt pıt birşey atıyordu artık yok diye bugün doktor kontrolüm vardı çok şükür bebeğim gayet sağlıklıymis doktorumuz öyle dedi ve bir consiyet tahminin de bulundu birde siz bakın bakalım ne diyeceksiniz sırasıyla 8 hafta 8+6 hafta ve 13+2 görüntülerimiz https://www.hizliresim.com/8nl1nhh https://www.hizliresim.com/6at0i6r https://www.hizliresim.com/6gry80s
Minnakkurabiyeveannesi27 373437 Smilend Sermec27 Babybella asel51 Nisayluh Kızlar doktorumuzun tahmini erkek gibi diye söyledi ama tam emin konuşmadı gelecek ay ne t söylerim dedi birde bizim minnoş sürekli yüz üstü yatiyordu 😂😂
Mericiik https://www.hizliresim.com/ic1mmzy Kızlar 13+5 gebelik bugün bacak arasında bişey göremedik doktor yüzde 85 kız olacak dedi. Sizce ne olacak ? Daha sonra erkeğe dönen var mı
nurunhayali Bizde 13+1 iz ama doktorum söylemiyor daha meraktan çatlıyorum😅ikiz olduğu için söylemiyor belki ama hayırlısı bakalım ya sağlıklı olsunlarda kız ya da erkek farketmez
Merveikratanem nurunhayali bende ikizlere hamileyim canım doktor birini söylemişti diğeri diğerinin üstüne çıkınca diğeri bacağını açamıyordu yavrum sonun da öğrendim 17 haftalıkken biri erkek dedi biri %99 erkek dedi
Minnakkurabiyeveannesi27 Merveikratanem ayy maşallah ya çok tatlılar ama o ultrason da insanın içi eriyor sağlıkla gelsinler inşallah o zaman tek yumurta ikiz mi acaba sizinki
nurunhayali Merveikratanem tek yumurta sanırım sizinkiler maşallah 🧿 🥰 benimkiler çift yumurta canım belki net olmadığı için demedi gelecek ay öğrenirim umarım 🙏 kıyafetlere bakıp iç geçirmekten başka bişi yapamıyorum😅