Kızlar tam 2 aydır sabah akşam bi tane içiyorum ayrıca oskapar coaspirin bulantı hapı ne varsa kullanıyorum Progestanı içtikten biraz sonra baş dönmesi oluyo kafamı kaldıramıyorum sonra uyku çöküyor bide iştahsızlık oluyo bende severek yendiğim hiç bir şeyi yiyemiyorum ceviz badem ne kadar faydalı bu dönemde ama ağzıma süresim gelmiyor bunlar hep ilaçtan benim gibi iştahsızlık yaşayan var mı ayrıca bide bazı akşamlar ilaçlardan hemen sonra istifra ediyorum ve ilaçları tekrarlamıyorum umarım bi zararı olmaz