Couis Merhaba progestan kullanıp yan etkisi olarak vücudunun her yerin kaşıntısı olan var mıdır ? Varsa nasıl geçti ?
Melek1478 Couis ben progestani vajinadan kullandim cok sukud yan etkim olmadi. Recete de yan etkilerine bi bak canim. Normalde de agir bir ilacmis o yuzden doktorum agiz yoluyla alma demisti bana
Sedaaaa2 Couis benım oldu ya cok fena kaşın kaşın gögsümün üst tarafında omuz kısımlarımda kızarıklastı kaşındı hatta sol tarafımda su yanıgı gibi leke kaldı
ENK Couis progestan hap olarak kullanıyorum yan etkimi bilmem ama içtikten 2 saat sonra aşırı göz kararması baş dönmesi yapıyor onun üstünden 1 saat geçtikten sonrada uyku yapıyor
Couis Melek1478 bende bugün cildiye ye gittim ve doktor söyledi progestan ağır bir ilaç onun yan etkisi olabilir dedi bende doktoruma söyledim ondan sonra vajinadan fitil gibi al dedi şuanda çok kötüyüm tüm vücudum kaşıntı içersinde hamilelikten dolayı ekstra bir ilaçta kullanamıyorum ne yapacağımı bilmiyorum
Melek1478 Melek1478 canim sen onu en basta vajinadan alacaktin fitil olarak. Şuan nasil gecer bilmiyorum ama bence agizdan alma artik. Bide ben 1 hafta felan kullandim biraktim. Seninde o kadar olduysa eger kanaman yoksa kendine de dikkat ediyorsan birakabilirsin. Gorumcem sadece uc gun kullanmisti. Tabi sen bilirsin gene de
Sedaaaa2 Couis valla doktora dedm bırak dedı bıraktım ben 11 haftamda 3 haftalıkken başlatmıstı orayada bepanthol falan surdum ama bana mısın demedi dogum lekesi gib kaldı
Couis Sedaaaa2 bende bugün bıraktım kanamam artık olmadığı için doktoruma söyledim tamam dedi iz önemli değil bi şekilde geçer ama şuan da kaşıntının geçmesini istiyorum bıraktıktan ne kadar süre sonra geçti kaşıntı
Sedaaaa2 Couis ay inşallah ya bende valla 3 pakette yaşadım bunu demekki kullandıkca bunyeye etkisi oluyor felaket bişeydi inşallah geçer hemencik
Yagmurmg Ben de bugün doktora gittim bana da verdi ama ağrıların olunca iç dedi eczacı da günde 3 kere iç dedi söyledim doktor böyle söyledi diye ama öyle bişey belirtmemis dediler sizce ne yapayım içeyim mi icmeyeyim mi bilemedim
Couis Yagmurmg benim doktorum kanaman olursa günde 2 defa al ama çok yoğun derecede değilse geceleri 1 tane al dedi doktorunuz nasıl dediyse o şekilde kullanın bence
Melek1478 Yagmurmg ya benimde kanamam oldu akşamina hemen bir tane fitil olarak kullandim. Hep yattim ayaklarimi kaldirip. 3 tane cok fazla. Acaba bebek baya aşagida yada zor mu tutunuyor
Couis Melek1478 doktor ilk te o şekilde söyledi keşke fitil şeklinde alsaydım ama artık olan oldu inşallah en kısa sürede geçer ahhh biz analar bebeklerimiz sağlıklı olsun bizimle olsun diye ne acılar çekiyoruz sağlıklı olsun da bunlarda gelip geçer 🙏