Zeytin20 ayc13 yaaaa 😂😂😂 ben unutmuştum kusura bakmayın 🙈 yok yok kız 😍 bugün yine ablamız geliyor diye 🙃
Oznur12 Ben de Mustafa beye takipliyim, şu an 38. Haftamdayım 12. Haftada cinsiyeti bilmişti yanılma olmadı 😀
Mnuli Zeytin20 merhaba bende Mustafa hocaya takipliyim doğumunuz nasıl geçti memnun muydunuz ? Normal miydi Sezaryen mi
Fatmalardanbiri Mnuli mustafa başaran doğuma girebiliyor mu? Degisen yönetmelikten dolayı giremeyeceklerini söylemişlerdi 10 gün önce. Anlaşmalı olduklari doktorlara yönlendirme yapıyorlardı dogum icin
Mnuli Fatmalardanbiri ben de 10 gün kadar önce gittiğimde anıt hastanesinde kendisi doğuma girdiğini söyledi. Neden böyle bir şey söylediler ki size tekrar bir görüşmek lazım