ayc13 cinsiyet ne dedi. Kesin söyledi mi? Oğlumda %90 erkek ama alışveriş yapmayın bana fiş fatura getirmeyin ödemem dedi espiri yaptı😂 bunda 12+2 di kız dedi direk net şekilde. Tarih 13+1 e çekti. Bende yanılmadı yani oğlumda. İnşallah bunda da yanılmadığını düşünüyorum. Mustafa hoca iyi bi doktor iyi bir perinatolog arkasından dedirtmez ya gittim de yanıldı diye. Çünkü bir çok tanıdığımda ona gidiyor onlardan da duymadım yanıldı şöyle olumsuzdu diye. Hatta oğlumda bana 12 de cinsiyet oluşmaz ben kemik yapısından biliyorum diye anlatmıştı. Ben güveniyorum ya 😍❤️