Ayselsuna Beyza00_slm cnm iyi diyelim iyi olsun 9haftaligiz bizde nasipse inşallah ikinci bebeğim 🥰😉🌹
Smilend Beyza00_ 9+1 den selamlar ✋🏻 Herşey yolunda çok bulantım yok arada bi hatırlatıyor 🤗 kasık ağrılarım devam ve bacak ağrılarım 🥺🥺 adet olacakken de hep bacaklarım ağrırdı😞😞 varis başlangıcımda var siz de durumlar nasıl hanımlar ?
Anne_N Çok şükür bulantım neredeyse hiç yok. 9+1. Göğüslerim 4. Haftadan sonra acayip acıyor. Yastığa sarılarak uyuyabiliyorum. İdrara çıkmam da azaldı. Gece artık 1-2 kez kalkıyorum.
Beyza00_ Anne_N ay ben gece hiç kalkmadım sadece eşimi gönderirken çok sıkışmış oluyorum 😂 bulantılarım çok arttı herşeyden tiksinmeye başladım
Leylasiva21 Anne_N bende 5+4 bulantim yok ama çok idrara çıkıyorum ve göğüslerim çok agiriyo Allah kucagimiza almayi nasip etsin inşallah 🤲
Anne_N Beyza00_ 7-8 kez kalktığım oldu gece. Çok zor oluyor. Saat başı kalkıyorsun. Şimdi 2 ye razıyım 😄😄
Ayselsuna Bende sürekli mide sorunu bulantı kusma herşeyde bı tiksinme sabahları çok kötü oluyorum buda aç karnına tiroid ilacı kullandığından dolayı
Beyza00_ Smilend bulantıdab başka bişey yok şuan valla her an benimle kendisi sağolsun sabah akşam bulanıyorum 😫