Aleynaa1 Ebrubak ne çok Aralık annesi var ne güzel 😍 benimde Aralık şuanlık kıyafet küvet şampuan vs şeylerini aldık. Önümüzdeki ay da beşiğini alıcaz inşallah heyecanla zaman su gibi akıp gidiyor 🥰🥰🥰
Metehanmoom Ebrubak çok birşey almadım ince detaya girmedim olması gerekenler var küvet vs alacağım şampuan bez o kadar 👼 Aralık 14 gözüküyor belki erken olur ck heyecanlıyım
busra_080421 Ebrubak Herseyini aldık nerdeyse sadece besiğimiz ve aksesuarları kaldı her indirim döneminde tamamladık eksiklerini 🥰
Ebrubak Metehanmoom benimde 16 gozukuyor dediğiniz gibi erken de gelebilir.Benim kasilmalarim oluyor arada erkenden nstye girdim orada cikti
Fulyay45 Ebrubak benimde 16 Aralık gözüküyor hiç bir şey almadım henüz 30 haftalık olsun diye bekliyoruz. Kasılmalar derken nasıl bazen bendede değişik bir his oluyor idrarım varmış gibi baskı gibi anlayamıyorum iki gündür korkmaya başladım
inci2003 Biz de 28 haftadayiz. Butun hazırlıklarımız tamamlandı. Erken doğum riskim var çünkü. Ne olur ne olmaz bir daha çıkamam falan hazır olsun dedim .
Ebrubak inci2003 benimde kasilmalar cikti nst ile erken tanıştık.Ben de ne olur nolmaz hazirlamak istiyorum cntami bir kac eksikler kaldi.
busra_080421 Ebrubak amin hepimizin inşallah 🙏🥰 son zamanlar ağırlaşıyorsun bu vakitler daha rahat olur diyorlar bnde son zamana bırakmak istemedim 😊
Ebrubak Metehanmoom benimki çok toplanip sertlesiyordu birde kasiklarda agrim vardi gttgimde soyledim nstye soktu oyuzden kasilma cikti yatis bile verdi ama ben evde yatarım dedim
Beyza97 Ebrubak yenidoğan 3 6 9 ay kıyafetlerini, beşiğini pusetini bebek arabasını, mama önlüğü battaniyeleri biberonu küveti alt açma bezi şampuanları ıslak mendili babynesti herşeyi aldık 17 Aralık doğum tahmini doğum tarihi 🙂
Ebrubak Beyza97 bende emzik yagini falan unutmusum kendimede hasta bezi yatak koruyucu göğüs pedi sutyeni flan kaldi
bebegimizibekliyoruz1 Ebrubak 30 31 aralık anası da sayılır mı 😂 vallahi daha bi tane bişey anlamadım haftaya ya da sonraki hafta annemle kıyafetlerini alıcaz kalanlar da yavaş yavaş alıcam beğendim alması kaldı bi oda konusunda kararsızım