Benimde her kontrolde yapıyor bu aralar çatı muayenesi. Bugün hatta rahmine masaj yapıcam uyarı vericem dedi. Çatı muayenesinde zaten canım acımıştı bunda iyice acıdı sonra doktorum bıraktı tamam yapmayalım canın çok acıyorsa dedi 😅 40+1 deyim sadece rahimde yumuşama var açıklık yok. Perşembeye kadar vakti var gelmezse suni sancı verecek 🥰