Arkadaşlar bugün Dr gittim 39 haftaya girdik muayene etti 1 cnm açılma var dedi hatta biraz daha ağrılı edicem ki dedi doğum başlasın acilman olsun sancım çıkmadı nst de sadece minik minik kasılmalar çıktı az az sizce bu muayeneden sonra acilmam olur mu kaç günde istenilen pozisyon olur