Kolipayse Bsrazynp11 brnim 5 ekimde gunum bu ay isirgan bugusu yaptim, macun kullandim,sogan kuru yaptim bakalim beklemedryim insallah bu ay nasip etmjstir rabbim mucizemi 5 sendir ugrasiyoruz
Artteachermom Bsrazynp11 3 Ekim🤗 ailemin yanına gelmem gerekti 21 den sonrasını değerlendiremedik ama bakalım olur belki
Muhammedimm Nazmila1978 bnmde 3 ekim 3 tane erken gebelik testi yaptım 😥 negatif, halen avutuyorum kendimi mucizelere 😞😞😞
123456_ Nazmila1978 benimde 3 Ekim ☺️ ne zaman yaptınız testi ve erken gebelik miydi bende bugün yaptım hayalet çizgiydi. Kan versem mi acaba. Yoksa beklesem mi 🥺
kamanoss58 Bsrazynp11 2. Gecikme günümde yaptım çıktı. 2. Çizgi silikti 2 gün sonra tekrar yaptım bu sefer net çıktı
Mineilayda 6 ekim bu ay yumurtlamayı değerlendirdim ama umudum yok sadece bel agrısı var başka belirtim yok
Bsrazynp11 Mineilayda Nazmila1978 ZeynepDK cnn34 anneligeadimadim NergizGuney Nihal_04 Muhammedimm user124578 Fatnur38 Umutduru kizlarrrr varmi aranizda regl olan yada nebileyim test yapan hadi haberleselim 🤲
Mineilayda Bsrazynp11 takvime göre 21 di ama 17 den itibaren bazen gün aşırı bazen hergün olacak şekilde değerlendirdim canım ovülasyon testi yapıyodum 7 aydır takip ediyorum olmuyo bu ay öle kafama takmadan takvime göre degerlendirdim
Bsrazynp11 Kolipayse masllah canim baya ugrasmissin rabbim emeklerini bosa cikarmasin bes senede az değil kuzum ya rabbim sabrinin mukafatani bu ay nasip eder sana insllah
Bsrazynp11 Mineilayda him anladim kuzucum benim ben hic ovalasyon testi denemedim hatta bu ayda tutmasa mutlaka siparis edicemde sence ise yaramiyormu dersin insanlar baya memnun ama bilemedimki
Kolipayse Mineilayda olabilir ama cpkta umutlanmamak lazm gecikme olmadan imsallah gebelik vardir canim rabbim hepimizin gonlune gorr versim
Ebruades Mineilayda benm belim cok agiriyordu 2 hafta sonra test yapdim hamileyim oysaki beklemiyordum 2 ye hamileyim su an 37 haftalik olduk bile