Epelinkiran Ebe bize sirkeli suyla silme yapmayın hamileyken demişti. Sirke normalde çok faydalı ama hamilelikte asidik oranı fazla olduğu için tehlikeli olabilir ondan doktorunuza danışın demişti
Mervesuat Epelinkiran silmenin bende zararlı olduğunu duydum ama enfeksiyon için 1 bardak suyla karıştırılıp içilebilirmiş zararı var mı bilemem tabi
Hafsam3220 Epelinkiran bn bi zararını görmedim zaten benim kullandıgım dogal kndi yptıgınız ve suyla karıştırorum
Epelinkiran Hafsam3220 siz görmemiş olabilirsiniz ben ebenin söylediğini söylüyorum yine de yapmadan önce doktora danışmakta fayda var
Brcntyfr Epelinkiran fazla degil 1 lt suya 1 cay bardagi ve ben biliyordum mesela gebe kalmadan oncede kullaniyordum. Erken dogum riskiyle hastanee gittim. Doktorumun onerileri arasindaydi.
Brcntyfr Mervesuat limon sk suyuna dun aksamdan beri bendede var sancidan ölüyorum. Bi ilacim var ama onu soylemeyim doktor kontrolunde alman lazim. Ayagimada corap giydim.
Mervesuat Brcntyfr banada üromisin verdi dün içtim bakalım inşallah geçmiştir birde limonlu suyu deniycem inşallah işe yarar
Brcntyfr gonulcelen benim onerim 1 lt suya yarim cay bardagi ben bu sekilde kullaniyorum. Sadece peceteyle kuruyorum. Durulamaya gerek yok.
muhteriz Ben bu idrar yolu enfeksiyonundan bir türlü kurtulamadım illet gibi ne zaman tahlil versem doktor hafif düzeyde enfeksiyon var diyip üromisin veriyor. Hamilelikten önce de vardı. Bol su içeceksin diyor artık su içmekten karnım luk luk sesler çıkarmaya başladı. O ilaç da bir işe yaramadı bende elma sirkesi deneyeceğim
HayriyeDoan Bende aynı dertten muzdaribim enfeksiyon çıktı doktor bi ilaç verdi yatmadan iç idrarını tut dedi tek içimlik zaten yaptım kaç gün geçti hala değişiklik Yok idrarımı yaparken kafamı vurasım geliyor yok böyle bi yanma ayrıca altıma bişey batıyo yürüyemiyorum hiç sürekli yatıyorum evde hayat durdu bazen acıdan ağlıyorum sürekli tuvaletim var ayağa kalkınca internet de yazan herşeyi yaptım sirke limon sıcak su nasıl geçicek bilen varsa nolur söyleşin ben çok zor durumdayım
Mervesuat HayriyeDoan bende yanma yok Allahtan zorlanma oluyor arada bende dün içtim etkisini hemen gösteriyormu acaba hala aynı durumdayım faydası olmadı heralde
Brcntyfr HayriyeDoan duzenli yap dun aksam basladi benim biliyorum suan ne halde oldugunu ayagini sicak tut.biliyorum hava sicak ama usutmeyi biz ayaktan aliyoruz.
muhteriz HayriyeDoan havaların sıcak olmasına aldanmayıp ayaklarını belini çok sıcak tut canım. Bir havluyu ısıtıp kasıklarına bacak arana koy sıcak çok iyi geliyor. Yanma devam ediyorsa doktor bir antibiyotik tedavisi başlatıyor normalde sana vermedi mi. Çok su iç
Nily Mervesuat walla mahfolduk bu enfeksiyondan ya.bende yarin kontrole gidicem yine hafiften agri var. Gecen gittigimde o tek kullanimlik tozdan vermisti Kesin yine vercek.ne enfeksiyonmus arkdas Bebislerimize bi zarari olmadan bitse gitse bianonce😕
Mervesuat Nily Ay inşallah keşke gitse tuvaletten çıkamıyorum gitmesem olmuyor dışarı çıkıcam çıkamıyorum korkudan ne illet bişey ya hayırlısıyla bi doğursaydık 😒
Brcntyfr muhteriz muhalefet olmak degil ama kasiga koyulan sicak su enf artirirmis bana bi uroloji uzmani soylemisti ayak altina koymamin daha faydali olacagini soylemisti.yillardir cekiyorum bu durumu.
HayriyeDoan muhteriz ayağımda hiç bişey Yok sıcak olduğu için giymiyordum doktorum urocare verdi tek içimlik içtim ama faydası olmadı heralde geçmedi sıcak su torbasına oturdum bide
muhteriz Brcntyfr doğrudur beni birkaç kez çok rahatlatmıştı o yüzden tavsiye ettim ama arkadaş daha dikkatli olsun inşallah
HayriyeDoan Brcntyfr bende Rahimi sıcak açıyor diye biliyorum ama yaptım açılırsa doğuruveririm işte☺️ Zaten az kaldı
Nily Mervesuat aynen Bende bugun gittim tahlil verdim. Yarin alcam sonuclari bakalim yine ne dicek doktor😕😕