Kubrakles Sevgibirkan kesinlikle daha 6.ayımıza yeni girdik şimdi doğsa nabarım bilmiyorum rabbim herkese hayırlı zamanda versin ya sağlıkla
Papatya-Kokusu Sevgibirkan canım 1 hafta 10 günde azalıp bitti en son doktor göremiyorum kanama alanı dedi
Sevgibirkan Kubrakles amin inşallh kanamanın neden oldugunu anlamadım hiç agır bişede kaldırmadım bide
Ayse254 Sevgibirkan benim de oldu 7. Haftada ve 10. Haftada kese arkasında kanama alanı olduğu söylendi çok sık rastlanan bir durum sanırım çok duyuyorum. Genelde 12. 13. Haftalarda o kanama alanı yok oluyor diyorlar ben de bekliyorum 11+1 im 🤗
N78 Bende yasadim 9.haftadaydim tuvalete gittim ve kanamam oldugunu gordum hemen doktora gittik serum takildi tahlil alindi ve igne yapildi sonunda suan 10 haftadayim ve yarin tekrar igne yapilacak
Sevgibirkan N78 benim 1kere igne yapıldı sınra ilac verildi vajinadan kullanmamı soledi kulannamaya basladım haftaya tekrar doktora gıtmeyı düşünüyorum öerak edıyorum
Hamisse Banada aynısi oldu fitil kullandm progestan 1 avuc kadar gelmisti kan şuan 34 haftalığız cok şükür korkulacak birsey yok gayet saglıklı devam ediyor gebeliğim🥰
Seymaben Sevgibirkan beennn 🙊geçen hafta perşembe geldi başıma şuan 10+3 üm aşırı yoğun bi kanamam vardı doktora gittim bebek kese falan gayet sağlıklı kese dılı ufak bi kanamam vardı 2 tane düşük ipnesi progestan fitil verdiler 1 hafta boyunca yattım bugün gayet iyiydi bebiş hareketlenmişti🙊
Sevgibirkan Seymaben senin adına çok sevindim inşallah benimde hemen geçer fitili kullanmaya basladım bugun kanamam azaldı inşallah gecer benimde bikac gune