Sevgibirkan 10+2 hamileyim bugün wcye gıttıgımde kanama oldugunu gördüm sonra hemen doktora gıttım doktor kesenin alttarfındada kanamam oldugunu söledi igne yaptılar ve düşük önleyici vajinadan fitil verdi dinlenmem gerekiyormuş. Başına böle bişe gelen varmı.
Tugce1903 Sevgibirkan bugün geldi canım başıma 5.4 günlüğüz doktora gittim hemen kahve rengi lekelenmem vardı şükür kesede sorun yok ama progestan ve istirehat verdi. Sağ sağlim kucağımıza alsaydık hayırlısıyla
mom130 Sevgibirkan yaşayan çok önlemin alınmış gerisi takdiri ilahi içini ferah tut yine de devam ederse kanaman tekrar git
Lyll Sevgibirkan benim 13 haftalık bende lavaboda gördüm hemen hastaneye gittim doktor bi sıkıntı yok dedi progestan verdi ama nasıl huzursuzum anlatamam bi düşük daha olmuştu çok korkuyorum inşallah sağlıkla kucağımıza alırız 😞🙏🏻🙏🏻
Elbet-birgun-kavusacagiz Sevgibirkan bendede var canm kanama alani 6 haftaligim igne fitil kullaniyorum surekli yatis verdi doktor Rahim icindemi kanamaniz acaba yoksa rahim disimi Rabbim bizlere bagislasin evlatlarimizi🤲🤲
Sevgibirkan Lyll inşallah benim kesenin içindede kanama oldugunu söledi 2hafta sonra ikili taramam var ama ozamana kadar bekleyebilirmiyim bilmiyorum sanırım haftaya yıne gıdıcem doktora
eceturan Selam. 5 haftalikken kanamam geldi. Dedim tamam dusuk yapiyorum. Kanama dediysem leke fln degil regl gibi dusun :) ultrasona girdim bir sknti yok cok badireler atlattim. Igneler progestan vs yiyecek rizki varsa gelir hic korkma. Allaha dua et canim…
Gaye001 ben 4-5 haftalık hamileyim kasık ağrılarım var sizde de oldumu önemli bir şeymi randevu aldım daha doktora gidemedim
Sevgibirkan Gaye001 benim hep agrılarım oluyodu başından beri ama doktor bi sorun yok dedi ilk defa bugun kan görunce korktum
Lyll Gaye001 bende çok oldu hatta hala da ara ara oluyo normal olduğunu düşünüyorum ama doktora da görünün tabi
Tugce1903 Sevgibirkan Benim jesede sorun yok şükür işte ilk bebeğim 9 haftalıkken düşük yaptım bunuda 2 hafta bekledim gelmesini korkuyo insan
Sedamamiasya Sevgibirkan 9. Haftada oldu. Acile gittim. Bisey yapmadilar kadin doğuma gittim dediki kese etrafinda kanama var 11. Haftada gittim kanama alani baya azalmis cok yok dedi progestan kullandim iğne de yapmadilar kanamam devam etmedi ondan.mi bilmiyorum yani bi gece oldu ve bitti leke devam etmedi. Srnde bol bol dinlen su ic. Moralini yüksek tut. 13. Haftamdamdayim bende insAllah saglikla alalim
Kubrakles Sevgibirkan 22.haftama yeni girdim kanamam var aynı zamanda covidim plasentadan geliyormuş kanama doktorum muane etti iğne ve endol fitil verdi progestan kullanıyorum birde yatış önerdi inşallah hepimiz bu dönemi sağ salim atlatırız hepimiz için dua edicem
Papatya-Kokusu Sevgibirkan o haftada aynısını yaşadım doktorunuzu dinleyin zamanla geçiyor geçmiş olsun 😊