Gamzeli63_anne Shewolf41 allh nasip ederse 39 şafak 37 haftada sezeryan olacm ins sağ salim bebegime kavusurum
Bsrkrc Gamzeli63_anne merhaba gönüllü sezeryan mı ? Tarihi neden erken alıyor bana da 37+5 dedi ama ben erken olduğu için kafam karıştı
Melek-inci11 Gamzeli63_anne neden 37 hafta da doğum ? Bildiğim kadarıyla en erken 39 da alıyolar Benimde dördüncü sezeryan olacak
Banu-88 tirtilinannesii Hayırlı doğumlar olsun hepimize inşallah 😇 bebek doğru butonum gelmedi derken ? O ne demek acaba 🤔