NvaAnnesi Aslisila Sizin bu sayınız Nst den mi belli oluyor Bende 37. haftama giricem yarın 3 gün sonra kontrolüm var doktor catı muayenesine sancılarıma bakacakms
kubrapaltc Zkygmsbtr uygulamaya göre bizde 53 ama ultrasona göre 44 bakalım ne zaman gelecek Mavi hanım 😊😍
NvaAnnesi Ah benimde 22 gün doktorun dediğine göre 2 hafta 😄 Bende heyecan dorukta Her sancım tuttuğunda doğuruyorum zannediyorum Var mı benim gibi ağrılar kramplar başladı 😦
meinbaby_ kukiveannesi benimde son 7 sancı çıkmıyor. Bebek doğum pozisyonundaydı tekrar dönmüş normale . 🙄
Milasu Dilose bende 34 haftalığım benim de kanala girmiş ultrason da dün çıkdı ve biraz göbeğim düşmüş .hemen doğmaz dimi