Maysasu Sırf aşı olabilmek için gebeliğimi erteledim iki doz oldum içim rahat hamile kaldım. Doktorum 1 ay bekle aşının üstüne sonra denemeye başla demişti. 1 ay bekledim sonraki ay hamile kaldım. Çok şükür iyiki aşı olmuşum gebeyken covid oldum 3 günde grip gibi burnum aktı sadece geçti gitti. Hamileyken covid ya da aşı olacağına hamile kalmadan yaptır süreç boyunca için rahat etsin. Üreme sistemine hiç bir etkisi yok adet düzenini felanda etkilemiyo öyle olsa bizde kalamazdık herhalde.