Maysasu herkes aşı olmalı. Özellikle de bebek isteyenler. Hamilelikte olmak daha kafa karışıklığı 1, covid olsan sen ve bebek daha fazla zarar görebilirsinz 2 , bu yüzden bebegini kaybedenler bile var. Ki simdi çoğu doktor aşı olmak gerektiğini basa basa söylüyor ve korunmaya bile gerek yok diyolar. Aşıdan sonra hmile kalan çk kişi duydum ve smdilik bir sıkıntı yasamadılar