Buket_dadas Umay1m hadi ya ben kırmızı diye sipariş verdim ama 😁 ay kızımda olmuyucak kiii oglum olcak ne yapcam bennsimdi
Ozlmbzglu Bestebldrc nuna anakucağınada bakabilirsiniz. Ben onu aldım. Hem çok şık hemde bebeğin hareketine göre kendi kendine sallanması uzuyor.
Buket_dadas Umay1m pembe geldi 😁deli olucam iade edemiyor muyuz ya harbiden oglum olcak cok tatlı Bi pembe gelmis eşim dalga geciyor ben sana dedim bu cocugun sonu iyi durmuyor diye😂😂😂🤣🤣😅😉