Mnk123 Bestebldrc trendyoldan kanzın ana kucağını aldım güzel görünüyor bebeğim için umarım doğru seçimdir
Nlfrylmz Bestebldrc bebeğiniz doğdu mu ? Bu soruyu sormamda ki sebep şu biz baginin dastanasını aldık 20 gün önce falan ve bebeğim sevmedi dün iade ettik. Eğer bebeğiniz dogmadiysa hemen almayın en azından iade şansınız olur.
angime Bestebldrc ben babybjörn aldım, komşumun bebeği denedi bikaç kez valla rahat etti, sevdi, uyudu inşallah benim bebeğim de sever.
Bestebldrc Nlfrylmz yok daha doğmadı araştırıyorum şu an . Aile üyemiz hediye almak istedi de bende seçmeye çalışıyorum .
Umay1m Bestebldrc https://www.civilim.com/asyamo-ortopedik-tasima-ana-kucagi-pembe-asymotpmb buydu canım
Nlfrylmz Bestebldrc anladım sağlıkla gelsin. Yani benim başıma geldi böyle birşey ve az para da değil sonuçta alınan şeyler aklınızda olsun istedim.
Nlfrylmz sivlimglsh bu soru banaydi galiba:) evet ağladı sürekli ilk gün çok sevdi sevdi dediysem de öyle saatlerce kalmadı 15 dk falan kaldı sonra bastı çığlığı 🤦🏼♀️
rgk Bestebldrc ben de çok baktım ve maxi cosi aldım. 2. el aldım hatta Çok Çok uygun bir fiyata. genelde Çok kısa kullanılıyor. bence bakin temiz bi şey bulabilirseniz neden olmasın😇