Merve1511_ İlay Naz 👧🏻
Ben İkra hüma Lina arasında kaldım 🤗
Linalinaa hüma çok güzel bencede :)
NeeSalman Asya bade çok güzel bencede :)
Merve1511_ teşekkürler bence de 🥰
Merve1511_ Evet çok tatlı bir isim. 🥰
DefneRana düşündüğünüz 2 isim de çok güzel;)