Kızımıza içimin sineceği bir isim hala bulamadım. İlk Nil koyalım dedik ki yıllardır kızımız olursa ismi Nil olacak derdik. Ama etrafımda o kadar çok Nil var ki şu ara isimden soğudum. Şimdi biraz İdil’e içimiz ısınır gibi oldu ama yine tamam diyemiyorum. Nehir, Asya, Bade gibi isimler hoşuma gidiyor ama yine kafam allak bullak eşim İdil mi olsa diyor🙃 Ben bu postta kalayım da fikir olsun bana☺️