busethemom Yaşadığınız sorunları ya da tedirginlikleri yazar mısınız? Mesela ben 6. Hafta keseyi görüp kalp atışını 6+5 te duymuştum.bir hafta zor geçmişti. Bir süredir de kahverengi akıntım var. Yaşayan var mı?
[silindi] busethemom 20. Haftadayım ilk 12 haftayı hatırlamak bile istemiyorum 😑😄 Ayyy yani 9 ay öyle geçseydi kimse tekrar hamile kalmazdı. Ama geçiyor herşey
Ceysii01 busethemom benim tüp bebek çift yumurta ikizi 5 haftada kahverengi lekelerim basladi ve 9 haftaya kadar devam etti yarin 10 haftalik oluyoruz su siralar kasik ve bel agrisi fazlasiyla yasiyorum
elifinilki27 busethemom Şu amda 10+4deyiz hala devam eden sanki adet olucakmışım gibi bir ağrı ve akıntım oluyo ve yavrumu hissetmemek canımı sıkıyı daha erken acaba diyorum birşey mi oldu herşey yolunda mı içimde ama hep aklım onda 😁
melikeguneyozalp 7+6′yım şuan. Çok şükür pazartesi kalp atışını duyduk. Ama en ufak bir şeyde acaba iyi mi, bir şey olmuş mudur diye endişeleniyorum. İlk gebeliğim onun stresi herhalde.😇
eso14 minikayak2-6 valla insn bende yine az az var. 7+6 haftalığım. Sırt üstü yatarken yada kalkarken aşırı kötü kalçama ve belime vuran keskin sancılarım vardı
Asfgghjjcansu12 minikayak2-6 benim de tam bugün 8 hafta oldu mide bulantısı aşırı derecede 5. Haftada başladı hapla duruyorum bebek büyümeye başladı karnım çıktı hafiften bebek büyüdükçe Rahime baskı yapıyor kasılıyor arada agrıyor kuyruk sokumum da öyle belimde de var valla suan dünya bana yavaş dönüyor bir an önce 3 ay olsun diye bakıyorum 😅
Asfgghjjcansu12 eso14 gece sabah olsun diye bakıyorum sabahta gece olsun diye mutfağa giremiyorum anneme geldim bulantı geçene kadar ama bir kalp atışını duyduktan sonra iki katı olsa yine çekerim bunları diyorum bir anım bir anımı tutmuyor 🤷😅
eso14 Asfgghjjcansu12 benimde arada bi mide bulantım gidiyor korkuyorum 😂😂😂 sonra ummadık bi anda tekrardan 😂 ilacı bilerek içmeyip denediğim oldu 😂
Gamze-38 11+2 kusmaktan başımı bulamadığım zamanlar ilaçlar kar etmiyor bilmiyorum ne yapıcam su dahi içemiyorum 😔😔 tedirginim bebek nasıl aceba 😔
Azraasel Gamze-38 bende ilk iki kızımda öyleydim berbat bişey kusma ama bu üçüncü gebelik yarın 12 hafta daha bir kere kustum çok farklı bu gerçekten 😀
Asfgghjjcansu12 Elisa01 bilmiyorum kilo almadım daha verdim ama pantolonların beli kapanmıyor bende şaşırdım 😂
Asfgghjjcansu12 eso14 ilacı içmezsem sabah aç karnına bile kusasım geliyor safra kusuyorum resmen sonra oturup ağladığım oldu Allahım bana yardım et diye aman sağlıklı gelsinler de gerisi boş geliyor bazen 😂
eso14 Asfgghjjcansu12 hahahahah ayyy aynen bende içmezsem sabah safra kusuyorum başlıyorum sonra niye içmedim ki diye 😂😂 annelik ne zormuş 😂
Tugce1903 Kuzum benimde lekelenmem oldu bugün progestan verdi doktorumuz korkuyorum böyle olan yokmu hiç aranızda rshatlatsanız bizleri
Asfgghjjcansu12 Tugce1903 ben progestonı 5. Haftada başladım lekelenmem olduğu için sabah akşam yutuyorum hala fazla hareket edemiyorum
Huri-li Tugce1903 benimde 8. Haftamda oldu lekelenme 5 gün sürdü doktor yorgunluktan olabilir dedi progestan. Verdi Düşük önleyici iğne yaptı yani bu durumlarda illa görünmek gerekir ama Allah’ın izniyle korkulacak bişi değil sizde korkmayın
eso14 Asfgghjjcansu12 bende öyle 😂😂 psikolojik oluyor yA. Bide ben çok pimpirikliyim. İçsem ayrı dert oluyor. Niye bu kadar belirtilerim gidiyor diye. İçmesem allak bullak 😂 bide ben şey fark ettim sende oldu mu bilmiyorum ilk zamanlar 3 litre su içerdim şimdi zerre içesim yok. Bişey olmaz inşallah tek korkum o