Gulcingezer canim bende 3 aylik kayb etdm kalbi durmusdu ilkinde bende boyle yapiyordm ayak kalksn sabaha kadar popisde yastik.Kurtajdan 40 gun sonra korunuyordm hamilelikden korkuyordm istemiyordum.Korunarak hamile kaldim hatta yastik falan hicbisey ya Allah ol diyor oluyor iste.Simdi 5 aylik kizima hamileyim hic korkmuyorum hamilelikden.Aklima hic kotu seyler getirmiyorum.Aklima gelen basima geldi cunki ilk hamilelikde bebegn kalbinin durmasndan korkuyordum.Yatarken bile onu dusunuyordum oylede oldu.Simdi ALLAH beni oyle pozitv etdiki kendimde sasdim🤣