Gulcingezer 3-4 ay sonra denemelere baslariz diye dusunurken ben de korunmasiz bir kerelik iliskiden hamile kaldim. Adetim geciktiginde bile allah allah neden acaba demisligim var. Sonra kolay sekilde hamile kaldim diye sasirirken 8,5 haftalikken kaybettim. Simdi rahimde yapisiklik var. Tekrar rahim filmi cektirecegim. Duruma gore bu ay ovulasyon takibi yapacagim. Umarim en kisa zamanda tekrar saglikli gebelikler elde ederiz🙏🏻