evetbenavukatiyim bendede durum öyle bende sabah 10 gibi zeytin peynir yumurta dometes biber vs kahvaltı yapıyorum ya çay yada süt içiyorum.. sonra 12 1 gibi bı karnım acikiyor hemen şöyle bastirmalik çikolata işte ekmek üstü bal,fındık ezmesi gibi gecistiriyorum yada bı sütlü kahve bisküvi… Ama o esnada yemek yapmaya başlıyorum doyuracak yemekler çünkü o geçiştirme beni hiç tutmuyor yarım saate daha çok acikiyorum yemek yapıyorum hemen iki çeşit özellikle muhakkak yoğurt oluyor yemeklerin yanında yemek oluncada bir tabak yemeklerden yiyorum.. sonra eşim gelince tahmini 5 buçuk 6 buçuk arası onunla bidaha yiyorum ama ben kahvaltı hariç ekmek çok kullanmıyorum belkide ondan acikiyorum bilmiyorum ekmeksiz beni doyuruyor yemekler ama doktorum bana zaten sık sık az az ye diyor..