Sevgikaya1525 minikprensimmmm1234 ya kıymam aynn öyle kuzum hiç stres yapma ve hep yavrunu kucağına alacağını düşün en gzl düşünce o çnkü öyle gzl bi an ki
minikprensimmmm1234 Sevgikaya1525 İnşallah canım eşim pazartesi günü Yurt dışına çalışmaya gidecek keşke o gitmeden doğum yapsam ama yok gelmiyor sıpa
Medha Sevgikaya1525 Yaa benimde sancılarım gelmiyor muhtemelen bende suni sancı ile doğurcam ama suni sancıdan çok korkuyorum nasıldı çok kötü müydü? Bide kaçıncı haftada doğurdun?
Sevgikaya1525 Medha 39+6 da doğurdum cnm şöyle birşey diecm suni çok kolay değil ağrısı var ama doğum yaptığın an bedenin rahatlıyor
minikprensimmmm1234 Sevgikaya1525 Evet canım benim sıpa da çok inatçı hep ultrason da elini yüzünü kapatıyor 🤣
Sevgikaya1525 minikprensimmmm1234 Ooo 😂😂benimki de öyleydi bey efndi hep yüzünü kapatırdı şuan da öyle elleri hep gözlerinde kapatıyor😂