minikprensimmmm1234 kuzum baş aşağı pozisyonu bille çok gzl birşey benim öncesinde özelde bi doktor kanalda demişti ama hastanede yatırıldığım gün kanalda olmadığını sadce baş aşağı geliş pozisyonunda dedi doktor ztn doğum sancıları oldu mu giriyor kanala hiç korkma kuzum ne yersen ne yaparsan yap kendi istediği zmanda geliyor çnkü ben kendim sordum hocam 36 dan bu yana herşeyi yaptm dediö nedn açılmam olmadı doktorun verdiği cvp ise bunlar hepsi doğumu başlatsaydı çocuğun gelişini biz belirlemiş olurduk ama öyle olmuyor yani bebek gelmek istemezse ne yaparsn yap gelmez dedi ve kuzum şuan sana halk arasında söylediğimiz yalancı sancılar geliyor benimde erken başlamıştı çnkü gerçek sancı şöyle söyliyeym benim sırtımdan ayak altlarına kadar sanki kaynar su dökğlür gibi ağrı kramp grerdi gerçek sanco o