Kaderbuyuk Aysenur_ ya gerçekten salak bunlar insani strese sokmaktan başka bisey yapmıyorlar doktorunuza bi sorun yinede allahım izni ile bisey olmaz 😊
Aysenur_ Kaderbuyuk inşallah birde damla verdi kemik gelişimi için neye kime guvenecegimizi şaşırdık 😖
Pinkmom Busear Biraz dinlendikten sonra eczanede pompalı ile ölçtürdüm normal çıkmıştı.Açlık yorgunluk çok etkiliyo bundan bi haberler sanırım benide boşuna telaşe vermişlerdi
DnHazrlklar Kaderbuyuk canım 14 çıktıysa riske atılacak bir durum değil bu 14 ve üstü tehlikeli en azından varsa önlem alınır yoksa kafan rahat olur acaba demezsin ama tansiyonunu ölç mutlaka ben sabah akşam tansiyon takibi yapıyorum
Rmyskrkus Kaderbuyuk idrarda çıkıp çıkmaması birseyi değiştirmez senin yinede bir hafta düzenli ölçmem gerekiyor
Meldapakdemir Benimde 13e 8 cıktı yüksek dedi sağlık ocağı idrarda proteine bakılcak test yaptılar 35+1 haftalık gebeyim bnde doktora gittim normal diyor tansiyon icin ama saglik ocaginda bu zmana kadat 10 a 5 yada 11 e 5 çıktığı için panik oldular biraz sanırım 😑
Kaderbuyuk Meldapakdemir doktorum 14 üzeri tehlikeli demişti . Yine de için rahat etsin tabi testte yapilsinn