Kaderbuyuk canım ne olur ne olmaz diye idrarda proteine bakacaklardır benim de 2 kere yükselme oldu ilki 13/8 di doktor ne olur ne olmaz 24 saatlik idrarda proteine baktı 28 haftalıktım o zaman ikincide de 14/8 çıktı tekrar bakıldı ama çıkmadı idrarda protein çok şükür o zaman da 34 haftalıktı ama evde hep 12/6 çıkıyordu doktor panikten olduğunu söyledi şuan 36+5 deyim korkma önlem alınabiliyor inşaAllah çıkmaz bir sıkıntı belki yorgunluktan çıkmıştır ya da stresten