Hayırlı olsun,hiiiç telaş yapma başkalarının dediklerini de hiç umursama bu konuda.Zstrn bebek emdikçe süt artıcak o da 2 hafta veya iki haftadan sonra oluyo göğüslerinin dolgun olduğunu hissediyosun.Bence hemen mamaya başlama çok küçük daha bol bol ceviz+hurma ye üstüne bol su iç.Hurma süt kaliteni arttırır su da sütü arttırır.Humana süt arttırıcı Çay çok işe yarıyo,biri bulgur pilavı yazmış ,o da gaz yapar ilk 4 ay kolik olmaması için gaz yapıcı yiyeceklerden uzak dur.Sakin ol içinde ki sesi dinle asla başkanlarını değil 💜