ZumrutHanim Xxaa saligunu hastanede vajinal muayene sonrasi idrar vermistim nitrit1 lokosit 5 bakteri boldu cuma gunu saglikocaginda verdim. hicbiri yok sadece lokosit34 sence bi hata olabilirmi ocakta. cunku kan ve idrarlari motor kuryeyle biyere gonderiyorlar
Kurabiyecik Dilarass inşallah canım. Evet en iyisi mecbur kalmadıkça taktırmamak. Zaten doktorun seni yönlendirir bu konuda 😊
Kurabiyecik ZumrutHanim sana da çok geçmiş olsun canım. Evet sağdaki büyüme fazla biraz. Stent taktırman gerekecek sanırım. Zaten erken doğum riskin varmış, böbrek sancıları da erken doğum riskini arttırıyor. Rahimde kasılmaya neden oluyormuş. Valla zor bir süreç. Taktırsan ayrı sıkını taktırmasan senin için daha büyük sıkıntı. Enfeksiyon falan oluyor mu peki? Benim tek tarafta sağda büyüme var. Bu yüzden sağ tarafıma yatmıyorum. Zaten gebelikten dolayı sırtüstü yatmak da önerilmiyor. Ama senin durumda ne yapmak lazım bilemedim canım. Allah yardımcın olsun. Hem üroloji hem de kadın doğuma danış bence mevcut durumunu. Bu arada ağrılarım sağ arka tarafta belime doğru oluyor. Böbrek ağrısı arka taraftan ve yan ağrısı olarak hissettirir kendini.
ZumrutHanim Kurabiyecik kadindogum risk almiyoe hicbisi demiyor sana birakiyorum diyor neyapicam bilmiyorum enfeksiyon az var sana takilirken narkoz aldin mi kac dk suruyor suan nasilsin rahatladinmi
ZumrutHanim Kurabiyecik sana takilirken narkoz aldinmi bi de erkendogum ve diger risklere karsi kagit inzalattilarmi:(
12345a mercanmeb Bende 18 haftalıkken birden sağ böbreğim sancımaya başladı iki gün sürdü sonra bıraktı aynı zamnda böbreğim sancıyınca sağ kasığımda taş gibi olup ağrıyordu geçti ama şimdide çok sık idrara çıkmaya başladım aynı zamanda baskı ve yanma var böyle bir durum yaşadın mı sonrasında kontörlüm haftaya
Ela20 melissannesi ağrım çoktu üroloji doktoruna gittim böbreğimde büyüme şişme var büyüme devam ederse lokal anestezi ile katater takılacak böbrek ciddi zarar görüyormuş
Fehime16 ZumrutHanim 2ayi geçti benim oyuzdn hiç hatırlamıyorum canım ya sonuç kağıtları çok moralimi bozmuştu eşimde atmıştı
Brcccc melissannesi evet bele vuran ciddi bir ağrısı var doğum yapacağım gün artık doğum sancısından çok böbrek ağrısı beni mahfetmişti ama geçiyor doğumdan sonra
Xxaa Brcccc Kaçıncı seviyedeydiniz kaçıncı hafta doğurdunuz ve doğumdan ne kadar sonra tekrar baktırdınız
Kurabiyecik ZumrutHanim evet narkoz aldım. Sedasyon gibi hafif uyguladılar narkozu. Ameliyathaneye girdim, doktor tam işleme başlayacağı an anestezi uzmanı narkozu verdi. Fazla narkoza maruz kalmamam için yaptılar. İşlem sonrası da hemen kndime geldim. Düşük doz vermişlerdi çünkü
Haleediz01 melissannesi 40 haftalıkken suni sancı verdiler kendi sancım gelmedigi için ama ben sezeryan oldum dayanamadım
Kardeleeen melissannesi ya nasıl bı ağrı benimde bugün al tarafin ağrıyor bu başlığı görünce korktum derin nefes alınca ağrıyor solmtarafim hafif batma gibi bişe var genişlemeden kaynaklimidir? Korktum ya