Kurabiyecik gecmis olsun bende de agustosda minimaldi sagda, saligunu tekrsr usg cektirdim sag 3 olmus solda baslamis 2 olmuş. erkendogum kasilmalari oldugu icin hep yatiyorum belki ondan oldu.
sirtustu yatmak genislemeyi artiriyormu? urologsag icin stent dedi ama okuduklarimdan cok korktum narkozsuz taktiramam. taktirdiktan sonra sorunu da çokmuş. suan 30. haftadayim.
bide agrilar tam olarak nerde ayiramiyorum. gogsumun kaburga altinda geceleri inanilmaz sanci oluyor ikizim ben. bebegin biri ayagini mi dayiyor bobrek agrisi ordami olur anlayamiyorum. sag tarafımda da belime dogru bogur kismimda ignelenme sizi oluyor bobrek bu mu :(