offlineanne yaa çok geçmiş olsunnn ilk dozda böyle olabiliyor vücudunuz bi savaş verdi korkmayın ikinci de kesinlikle daha hafif olur . İyi ki olmuşsunuz direk corona olsanız Allah korusun çok daha ağır olucaktı demekki . Bi de vitamin değerlerinize baktırdınız mI malum hamileyken ekstra düşüyor . Ben kendimi bildiğim için doktoruma ekstra vitamin yazdırdım düzenli olarak kullandm hiç aksatmadan Doğumdan sonrada emzririrken mutlaka kullanmayı düşünüyorum sizde bi danışın isterseniz bazen söylemek gerekiyor. Vücudunuz sinyal veriyordur mutlaka ihtiyacınız varsa benim dilim hep yara olurdu harita gibi beyaz beyaz saçlarım çok dökülürdü çok çok halsiz olurdu Allah’a şükür şuan iyiyim . Lütfen sizde baktırın doktor değiliz tabiki onlar daha iyi bilir ama bu dönemde ekstra vitamine ihtiyacımız var bence bağışıklığımız düşükse besinlerden yeterli şekilde vitamin alamıyorsak