Kız delirme ben covit oldum ve ağır atlattım hastanede yatcak seviyedeydim ama istemedim annemlerde kaldım annem baktı bana ve benim psikolojim hemen bozulabildiği için annem kendini benden korumadı yanımda yattı beraberdik hep kahve içtik falan psikolojim etkilenmedi bu yüzden çok şükür babamada bulaşmadı ama annem ile bana bulaştı ve beraber atlattık çok şükür 🤲🏻 Rabbim birdaha yaşatmasın