Rina 3.kez olucam histoyu öncekiler ucuzdu şimdi ki doktor fatih bezmialem de yeni başladım 3 kaybım var diye yapışıklık oluşmuş sonuncu histodan sonra rahmimi düzelttiler geçen sene gebe kalamadım kımyasal oldu doktor değiştim oda bastan bakio herşeye ve smdi yapışıklık cıktı 5bin 700 dedi spiral da takacak sali günü olacağım 2 ay yasak gebelik spirali bi daha yapışıklık olusmasin diye takacakmış önceki doktor bisey takmadı ondan olmuş bastan buna gitseydik dedik