Histereskoşi yaptırcam bi ay sonra kızlar yaptıran baf mı tahim içinde az bi yapışıklık var onu tedavi edecez genelde küretaj sonrası oluyormuş bende bi yıl once küretaj oldum ve adet kanamam azdı yapışıklıktan dolayo adet az olma veya olmama durumuda oluyormuş histereskopi olanlar yazsın kızlar lütfen rahatlim azcık😏